آموزش قراردادن آهنگ در وب

در این قسمت می خواهم جزئیات کامل و گام به گام قرار دادن آهنگ و موزیک و ترانه در وبلاگ را آموزش بدهم با ما همراه باشید

حتما تا به حال وارد سایت ها و وبلاگ هایی شده اید که هنگام ورود به آن سایت آهنگی و ترانه ای شروع به پخش شدن می کند . خوب ممکن است آهنگ مذهبی و مداحی باشد و یا ترانه و آهنگ های مجاز و غیر و مجاز و یا موزیک و موسیقی بی کلام به هر حال هرچی که هست به سلیقه مدیر وبلاگ بستگی دارد . ما نحوه قرار دادن آهنگ را آموزش می دهیم ، استفاده درست و غلط آن بر عهده خود شماست !

حتما می دانید سایت هایی وجود دارند که کد های آماده با آهنگ های از پیش تعیین شده را در اختیار شما قرار می دهند ، ولی می خواهیم نحوه قرار دادن آهنگ و موسیقی دلخواه شما را که از سیستم و کامپیوتر خودتان انتخاب کرده اید را آموزش بدهیم .

مواد لازم : یک عدد آهنگ و ترانه دلخواه شما با پسوند های Mp3 ، Wma , ... که در سیستم و هارد خودتان و یا حتی فضای اینترنت وجود دارد + 5 دقیقه وقت

برای مشاهده ی باقی آموزش به ادامه مطلب بروید...
مرحله اول : ابتدا باید آهنگ و ترانه خود را در یکی از سایت های فضای رایگان آپلود ( بارگذاری ) قرار دهید و لینک آن را در از آن سایت گرفته و در اختیار داشته باشید .

توضیح بیشتر : همانطور که می دانید یک فایل ( مثلا فایل صوتی mp3 یا فایل تصویری jpg ) برای اینکه در دسترس دیگران قرار گیرد باید از هارد و فضای داخلی سیستم کامپیوتر شما به فضای اینترنت منتقل شود تا زمانی که سیستم شما خاموش و از شبکه اینترنت خارج است دیگران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند .

سایت هایی که این خدمات را به شما می دهند فایل مورد نظر ( در اینجا فایل صوتی ) را از شما ( کامپیوتر شما ) گرفته و در فضای هارد سیستم خود قرار می دهند ( که همیشه روشن و در دسترس عموم است ) و یک لینک دسترسی به آن فایل خودتان را در اختیار شما قرار می دهند مثل این آدرس :

http://aks-man.persiangig.com/music.mp3 یا http://upload.com/ahang.wma

دو سایت مخصوص آپلود فایل رایگان :

http://www.persiangig.com ( نیاز به عضویت )

http://up.iranblog.com ( بدون نیاز به عضویت )

بعد از آپلود فایل صوتی خودتان در یکی از سایت های بالا یا هر سایتی که به شما این خدمات را می دهد نوبت به مرحله دوم می رسد .

مرحله دوم : در کد اسکریپت زیر به جای عبارت آدرس آهنگ شما لینکی را که بعد از آپلود یا بارگذاری فایل صوتی خودتان در مرحله اول بدست آوردید ، قرار می دهید ...

حالا کد شما آماده قرار دادن در وبلاگ می باشد با کپی کردن و قرار دادن آن در قسمت تنظیمات وبلاگ خود ( کد های جاوا اسکریپت ) آهنگ و موسیقی شما برای بازدیدکنندگان تان پخش خواهد شد


[ بازدید : 285 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 2 خرداد 1394 ] [ 21:26 ] [ سیدمحمدامین احمدپور ]
[ ]